قیمت طراحی سایت مشهد شرکتی

سایت های شرکتی چه نوع سایت هایی هستند؟

سایت های شرکتی سایت هایی هستند که برای معرفی مجموعه و خدمات طراحی میشن و نیازی به فروش آنلاین ندارند.

در صورتی که محصولاتی برای فروش دارید بهتره از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید:051 - 3842 5768


1.000.000 تومان هدیه عید نوروز  تعداد محدود

سوالات متداول

1غیر از این مبلغ هزینه دیگه‌ای هم دارم؟
خیر، هزینه‌های درج شده هزینه تمام شده هست و هزینه دامنه و هاست هم سال اول برای شما رایگان خواهد بود.
2دلیل تفاوت قیمت‌ شرکت‌های طراحی سایت چیست؟
اولین دلیل، استفاده از سایت‌های آماده یا طراحی اختصاصی (وردپرس) هست.
دوم، کیفیت طراحی UX و UI،خلاقیت، تخصص، تجربه، رعایت اصول سئو، پیاده سازی، پشتیبانی خوب و.. هست.
نمونه‌کارهای شرکت‌های مختلف رو حتما مقایسه کنید.
بیشتر شرکت‌ها از سایت‌های آماده استفاده میکنند و توانایی طراحی اختصاصی رو ندارند.
3برای طراحی سایت از چه تکنولوژی استفاده میکنید؟
ما بر اساس نیاز کاربر و نوع سایت از تکنولوژی‌های مختلف استفاده میکنیم، برای طراحی سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، صنعتی، پزشکی و از این قبیل سایت‌ها ما طراحی قالب اختصاصی وردپرس رو پیشنهاد میکنیم.
4فرق قالب آماده و طراحی اختصاصی وردپرس چیست؟
قالب آماده همونطور که از اسمش مشخصه یک سایت از قبل آماده هست که برای شما نصب و تصاویر و اطلاعات شما روی اون بارگزاری میشه و معمولا 24 تا 48 ساعت زمان میبره.
در طراحی اختصاصی (وردپرس) یک طرح گرافیکی از سایت متناسب با نیاز شما، نمونه‌هایی که معرفی میکنید، محصول یا خدمات شما، رنگبندی سازمانی، لوگو و بقیه موارد مدنظر شما طراحی میشه و بعد از تائید طرح از سمت شما، سایت طبق طرح اجرا میشه. طراحی اختصاصی 15 تا 20 روزِ کاری زمان میبره.
5هزینه تمدید سالیانه سایت چقدره؟
سایتی که طراحی میشه متعلق به شماست و مانند سایت سازها نیازبه تمدید سالیانه سایت نیست. تنها چیزی که باید تمدید کنید هاست (هُست) و دامنه است که امکان خرید مادام العمر ندارن و فقط میتونید اونهارو اجاره کنید.
6کدنویسی اختصاصی بهتره یا وردپرس؟
اینکه یک سایت کدنویسی اختصاصی باشه معنیش این نیست که سایت بهتری هست. برای یک سایت شرکتی، پزشکی یا معرفی و حتی سایت های فروشگاهی سایت های وردپرسی با طراحی قالب اختصاصی بهترین گزینه هستن. میتونید مقاله تفاوت طراحی سایت وردپرس با کدنویسی رو بخونید تا دلیلش رو متوجه بشید.
7چرا زمان تحویل انقد طولانیه؟
روند طراحی گرافیکی سایت زمان بر هست، قبل از شروع طرح گرافیکی ما باید کسب و کار و رقبای شمارو آنالیز کنیم و اطلاعات دقیقی در مورد محصول یا خدمات شما داشته باشیم، بعد از طرح گرافیکی کدنویسی طرح، دیباگ، ریسپانسیو و بقیه مراحل هم هر کدوم چندین روز زمان میبره سایت های آماده معمولا خیلی سریع راه اندازی میشن ولی طراحی اختصاصی زمان بر هست

* امکانات عمومی که به علت طولانی شدن دربالا ذکر نشده:

  1. وبلاگ
  2. ساخت برگه نامحدود
  3. ساخت منو نامحدود
  4. صفحه تماس با ما
  5. صفحه درباره ما
  6. پنل مدیریت فارسی
  7. قابلیت پخش ویدیو از سرور های آپارات ، یوتیوب و ویمو به طور مستقیم
  8. امکان اتصال به درگاه بانک و درگاه واسط
  9. صفحه قوانین و مقررات سایت
  10. سوالات متداول (FAQ)
  11. بخش نظر دهی و دیدگاه قسمت های مختلف سایت
  12. انتشار دیدگاه های کاربران پس از تایید مدیر
  13. ایمیل شرکتی (info@site.com و name@site.com )
  14. کد های کپچا و جلوگیری از ورود ربات های مضر به سایت
  15. سئو استاندارد :رعایت SEO (Search Engine Optimization ) و استاندارد سازی سایت برای بالا رفتن رنکینگ سایت در موتورهای جستجو و معرفی سایت به موتورهای جستجوی گوگل
  16. ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول
  17. امکان قرار دادن google map
  18. نقشه سایت sitemap.xml
  19. صفحه 404
  20. امكان سازگاري وب سايت با مرورگر‌هاي اينترنتي , Fire Fox, Opera, Chrome
  21. رسپانسیو بودن سایت
  22. گالری تصاویر
  23. امکان مشخص کردن عنوان وتوضیحات و کلید واژه های موتورهای جستجو برای هر صفحه/بلاگ
  24. موتورهای تعریف کلید واژه ها و مقدار دهی خودکار متا توضیحات برای هر صفحه/بلاگ
  25. جستجوی ساده صفحه اول، بالای سایت (جستجو در عنوان و توضیحات)

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با قالب آماده و طرح اختصاصی در چیست؟

قالب آماده سایت فروشگاهی همونطور که از اسمش مشخصه یک قالب از پیش طراحی شده هست که با توجه به آماده بودن قیمت کمتری داره، دلیل قیمت کمتر قالب های آماده این هست که یک قالب به ده ها نفر فروخته میشه و ده‌ها میلیون سودآوری برای سازنده اش داره
مزایای راه اندازی سایت با قالب آماده فروشگاهی: قیمت پایین و راه اندازی سریع
معایب: شخصی سازی نشده ، طرح تکراری و وجه نا مناسب برای کلاس کاری، از نگاه کاربر یک سایت قالب آماده کمتر قابل اعتماد هست.
در کل استفاده از قالب های آماده مناسب کسب و کارهایی هست که صرفا نیاز به راه اندازی یک سایت با هزینه پائین دارند و خیلی از سایت استفاده حرفه ای نمیکنن.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت طراحی سایت وردپرس با کدنویسی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به وب سایت های گفته میشه که طرح گرافیکی اون به صورت اختصاصی برای کارفرما و با توجه به نیاز و سلیقه کارفرما طراحی و اجرا شده، این سایت ها میتونن سایت های وردپرسی و cms های آماده هم باشن که طرح گرافیکیشون اختصاصی طراحی شده و لزوما هر سایت اختصاصی به معنی برنامه نویسی اختصاصی از صفر نیست، وب سایت های اختصاصی که با وردپرس طراحی میشن بهترین گزینه برای سایت های شرکتی و فروشگاهی هستن، چون هم طرح گرافیکی اختصاصی دارن و هم از سیستم وردپرس استفاده میشن و باعث کاهش هزینه و جلوگیری از هزینه اضافی برای نوشتن cms اختصاصی میشن.

مشاوره رایگان طراحی سایت

تماس فوری: ۰۹۱۵ ۰۴۵ ۱۰۱۱

پر کردن این فرم صرفا جهت مشاوره بوده و تعهدی را برای شما ایجاد نمیکند

مراحل طراحی سایت

در ابتدا مهم ترین چیز مشخص کردن این است که شما برای چه کاری به طراحی سایت مشهد نیاز دارید؛ آیا صرفا جهت معرفی این کار را میکنید یا به شروع یک تجارت بزرگ و پرسود می اندیشید و یا اینکه برای فروشگاه یا شرکت خود به دنبال تاسیس یک برند تجاری در دنیای اینترنت هستید که خود را به جهان بشناسانید؛ سپس متخصصین طراحی سایت کیاوب درمشهد شما را راهنمایی میکنند و نمونه کارهایی را به شما نشان میدهند تا ایده‌ی ذهنی شما کامل‌تر شود و بتوانید با سلیقه‌ی خود طبق نیازتان قدم بردارید؛ سپس نوبت به شروع کار اصلی طراحان حرفه ای و کارکشته‌ی کیاوب میرسد که بار دیگر با آمیختن تجربه و مهارت با خلاقیت بالا وب سایتی بی نقص را برای شما طراحی کنند؛ شما از تک تک مراحل ساخت باخبر خواهید شد و مانیز از نقطه نظرات شما در طراحی سایت حتما بهره مند میشویم؛ چون قرار است سایتی طراحی شود که هم با اصول بیزینسی شما و هم با سلیقه شخصی شما تطابق و همسانی داشته باشد؛ اما پیشنهاد میکنیم که توصیه های متخصصین ما را جدی بگیرید.

هزینه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی بسته به نوع نیازها و نوع طراحی و درخواست مشتری متغییر است، ولی نسبت به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی هزینه کمتری دارد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی نیز با توجه به نیازها و نوع طراحی متفاوت خواهد بود. شاید اگر از وب سایت های آماده استفاده کنید بتوانید یک سایت ارزان راه اندازی کنید ولی ممکن است این سایت ها با سلیقه یا نوع کار شما و مشتری های شما همخوانی نداشته باشد و نتواند انتظارات شما را از طراحی سایت و راه اندازی سایت فروشگاهی برآورده کند. سایت اختصاصی دقیقا متناسب با نیاز شما و مشتری های شما طراحی شده و به بهترین نحو نیازهایتان را برطرف خواهد کرد.

طراحی وب سایت شرکتی در مشهد

طراحی وب سایت شرکتی در مشهد: تا بحال به پیشرفت و توسعه تجارت خود فکر کرده‌اید؟ اگر یه شرکت یا یک فروشگاه دارید مهم ترین دغدغه شما باید جذب تبلیغ و نیز جذب مشتری باشد و سپس محصول باکیفیت و ارزان؛ امروزه اگر در دنیای حقیقی فعال باشید ولی درفضای مجازی اثری از شما نباشد امکان کم کم محو شدنتان بالا است، چرا که امروزه مردم بیشتر از پرس و جو کردن و تحقیق میدانی بیشتر در گوگل سرچ میکنند؛ پس اگر بهترین محصول با قیمیتی مناسب درصدر نتایج گوگل باشد و بتوان به آن اعتماد کرد، دیگر چه چیزی از این بهتر؟!
در پاسخ به سوال "طراحی سایت شرکتی چیست؟" باید بگوییم که عبارت است از معرفی کمپانی و برند شما به تمام دنیا؛ چیزی که در سالهای نه‌چندان دور یک رویا بوده، اما امروز به راحتی میتوانید معرفی شوید، مشتری جذب کنید، مورد اعتماد قرار گیرید و درنتیجه سود بالایی بدست آورید!

اینترنت؛ بهترین بازار فروش!

در روزهایی هستیم که همه ی مردم دنیا حداقل بخشی از اقلام یا خدمات مورد نیاز خود را از اینترنت تهیه میکنند؛ در اینترنت چرخ میزنند، محصولات مورد علاقه خود را میبینند، کمترین قیمت‌ها و بهترین کیفیت‌ها را میخرند، با آخرین محصولات کمپانی های بزرگ آشنا میشوند، تجارت خود را تبلیغ میکنند و .. ؛ امروزه مهم ترین بازار فروش جهان اینترنت است، اگر کسی تجارت بزرگی داشته باشد اما در این عرصه وارد نشده باشد بدون شک خیلی از موقعیت‌ها را براحتی از دست میدهد؛ شرکت طراحی سایت | کیاوب درنظر دارد گام نخست حضور حرفه‌ای شما در اینترنت را محکم بردارد و با طراحی بی‌نقص و پشتیبانی همیشگی خود شما را مشتری دائمی خود کند.

اعتبار در بازار با سایت شرکتی

یک فروشگاه معمولی را در گوشه ای از شهر تصور کنید؛ همسایه‌ها درصورت نیاز گاهی از آن خرید میکنند، اگر خیلی بخواهد ولخرجی کند باید چاپ بنر و تراکت تبلیغاتی را انجام دهد تا درصد بیشتری از او خرید کنند؛ در نهایت در فضای مجازی خود را تبلیغ کند، درصورتی که حتی یک پایگاه مجازی ندارد که مشتریان با دیدن تبلیغ او به صفحه تجاری او بروند و از محصولات و قیمت‌های او آگاه شوند! خیلی از شرکت‌ها در همین مرحله توقف میکنند و به همین چند درصد بسنده میکنند؛ اما این اشتباهی است که در دراز مدت امکان فراموش شدن از ذهن هارا افزایش میدهد؛ در سال 2020 یک فروشگاه درصورتی معروف میشود که در فضای مجازی و بازار تبلیغات حرفی برای گفتن داشته باشد و اولین مرحله کسب این اعتبار داشتن یک صفحه مجازی حرفه‌ای است که باید بدست طراحی حرفه ای ساخته و پرداخته شود؛ اعتبار شما به تعداد مشتریانیست که از شما بازدید میکنند و از خدمات شما رضایت خاطر دارند.

تجارت مجازی با سایت شرکتی

شاید ساده‌ترین راه فروش محصول یا ارائه خدمت شما به مشتریان از طریق فضای مجازی باشد؛ اما با توجه به اشباع این فضا و سایت های بی‌شمار که هرکدام برای اسم و برند خود هزینه‌های زیادی کرده اند؛ آیا هنوز این سبک تجارت آسان است؟ تجارت در اینترنت آنچنان هم که از بیرون می‌نمایاند ساده نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد؛ وقت بسیاری میطلبد ولی اگر با موفقیت همراه شود باید بگوییم که نانتان در روغن است!
خیلی از سایت‌های پیشرفته و کارکشته رو به افول و سراشیبی هستند؛ چون اصول مدیریت در دراز مدت را به خوبی رعایت نمیکنند و آیا این برندهای فرو رفته به گِل نیاز به جایگزین ندارد؟! علاوه بر این همیشه میتوان رقابت کرد و حتی از بهترین‌ها در هر زمینه‌ای سبقت گرفت؛ اینجاست که باید دست بجنبانید و خودی نشان دهید و برند خود را ثبت کنید تا علاوه بر بازار حقیقی بر بازار مجازی نیز مسلط شده و نبض بازار خود را بدست بگیرید!

تبلیغ و معرفی سایت شرکتی درمشهد
آیا راهی آسان‌تر و ارزان تر طراحی سایت شرکتی، برای ارتباط با مشتری و جذب و فروش بالا سراغ دارید؟ میتوانید از قالب آماده سایت شرکتی استفاده کنید و برای آموزش طراحی سایت شرکتی رایگان زمان صرف کنید و با سایت شرکتی ارزان خود را سرهم کنید؛ اما آیا این میتواند بر مخاطب شما تاثیر بگذارد و اعتماد و توجه آنها را جلب بر محصول و بیزینس شما کند؟ پر واضح است که اینطور نمیشود! چراکه امروزه فضای اینترنت پر شده از سایت‌هایی که طراحان آماتور آنها را با قالب های آماده وردپرس تدارک دیده اند؛ اما برای حرفه ای بودن باید طراح حرفه ای داشته باشید.

طراحی وب سایت شرکتی در مشهد | طراحی اختصاصی

همانطور که برای ارتباط حضوری با مشتری باید به اصطلاح شیک و ادکلن زده باشید؛ در فضای مجازی نیز کلاس کاری شما باید بر مخاطب ثابت شود؛ دقیق و مرتب باشید، به جزئیات توجه کنید و حوصله به خرج دهید و بدانید طراحی سایت شرکتی مشهد ابتدای مسیر است و همتی مضاعف را در ادامه راه برای سئو و تولید محتوا میطلبد؛ با نگاهی گذرا بر نمونه های سایت شرکتی در کیاوب از حرفه ای بودن تیم ما خیالتان را راحت کنید؛ شرکت طراحی سایت | کیاوب با سالها تجربه ، دقت و حرفه‌ای بودن خود را ثابت کرده و اعتماد شما مشتریان عزیز را سرمایه کار خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی میکوشد که درمشهد نامی ماندگار را بر قلب مشتریانش نقش حک کند.

شرکت طراحی وب سایت در مشهد

ما برای مشتریان ویژه خود که در مشهد شرکتی دارند و به دنبال شرکت طراحی وب سایت در مشهد برای کسب و کار خود هستند تخیفیف خوبی قائل هستیم؛ این موضوع تنها درجهت توسعه کسب و کار در ایران و به‌ویژه در مشهد صورت گرفته است و ما برآنیم که افتخار پیشرفت شما را مدال افتخار خود بدانیم، چرا که رمز توسعه‌ی ما توسعه‌ی شما و کسب و کارتان است.